tirsdag den 4. juni 2013

Irritabel-mor.dk

Tale om ikke alignede forventninger. Har set frem til en ekstra fridag som i FRI dag. Sønnen ringer i frokosten, om han må tage en kammerat med hjem, når dårligt at svare før han siger og må han sove til i morgen det er jo ikke skoledag. Det var bare ikke det jeg havde tænkt med fridag. Nå men de får lov, jeg ender med at blive seriøst forsinket på jobbet og kommer en time senere af sted, ment til gengæld færdig med en opgave der er blevet udskudt i det uendelige i mindst to uger fordi jeg har skulle sekretærer for både den ene og den anden. I dag ringede jeg til med for sent ind til et møde fordi chefen pludselig havde opdaget hvor man finder projektomkostninger, han var selvfølgelig sikker på at han var den eneste der viste det, til gengæld kunne han så ikke finde ud af at komme ind i værktøjet! Vel guidet der ind kunne han så se at de tal der stod der, til forveksling ligner dem jeg gav ham for to uger siden. *suk*

Trænger til at børste håret, blive klippet og få strøget skjorten:(

Drengene virker til at hygge sig, styrter ud efter grill kul, starter grill og så kommer søn ned at kammerat er skredet, han blev sur over at søn vandt over ham i et xbox spil. Lettelsenssuk fra moderen, hurtigt afløst af stortudende søn der sendte græde smilys for nu havde han lige glædet sig til at ha sovende gæst, som om han ikke næsten lige har haft det! Ingen af de andre telefonlisten han lige kunne få fat i magtede jeg. (ikke fordi jeg magtede den der lige var gået), glæden og sorgen var dog kort. Kammerat ringede tilbage at hans mor åbenbart havde benyttet anlednigen til ikke at være hjemme og han var ikke sur alligevel.

Siden har det gået slag i slag. Kammerat er sulten 1 time efter aftensmaden, jeg (og søn) undrer mig over at han så ikke spiste op, søn finder noget til ham. Det holder to minutter så er han sulten igen. De vil også ha jeg laver plads på min telefon til at optage video, kammerat undrer sig vist over at jegikke gider både servicere og rydder op på telefonen. Søn fikser mere mad, kammerat spiser ikke en gang halvdelen. Nu er de gået i seng og jeg er irritabel og muggen.

Jeg vil være erimit i mit næste liv:(

Ingen kommentarer: