mandag den 11. marts 2013

Surmor.dk

Eller rettere, starter med surdreng.dk - tror egentlig han var lidt ked af det i morges, endnu en weekend var for hurtigt overstået. To bioture nåede vi, både Arnold (for 2. Gang for moderens vedkommende) og Oz. Men en hel dag i den kolde vestskov for barnets vedkommende søndag, fik nok afkortet weekenden følelsesmæssigt. Og vupti var det mandag, mor vælter ud ad seng og dør før en vis herrer har fået sko på og løber tænderraslende kvarteret (plus det næste og det næste) rundt. Og så er det tid at komme i skole og på job. Mugger mig gennem dagen, alle mulige kedelige administrative ting, som "folk" teoretisk kan gøre selv ender på mit bord, fra magter jeg ikke at sige. De virkelige opgaver må vente, og mit ene dokument er selvfølgelig borte, ikke gemt formodentlig. Underlige udefinerede opgaver som specificeres på en telefonlinie så skidt at hvert 2-3 ord forsvinder i knasen, hvordan skal man nogensinde kunne opfylde forventninger på den måde, og yderligere virker det som "biopgaven" er langt større end hoved ditto. Og mest af alt gad jeg ligge hjemme i den grønne lænestol med en god kop kaffe og en film. Så smitter sur.dk i den grad.

Forsøger nu at drukne en sørgelig facebook opdatering i et glas (koldt?) rødvin... Bemærkelsesværdigt at folk man knapt kender, kun kender fra blogs og facebookopdateringer kan berøre en i den grad.

Bunder glasset, tager en dyb indånding og fatter powerhoopen, fjerner det sidste skrammel fra div overflader for at fremme truttens muligheder i morgen. Derefter sove, hvis jeg kan! I morgen er der en ny dag, måske en bedre who knows?

Ingen kommentarer: