søndag den 3. marts 2013

Forår i luften

Løbetur i sol. Fantastisk vejr! Kæmpede mig vej forbi Zoo, der var nærmest kø fra fasanvej op til indgangen så jeg måtte holde mig til cykelstien. Og lang bred kø for at komme ind. Kors i himlen, om jeg gad! Fik indviet "nye" løbesko, indhandlet til 40% til januar udsalget. Tanken er at de skal løbes i gang lige så stille og roligt på kortere ture, så de er godt igang når det andet par er ved at være løbet ud. Bliver bare lidt bøvlet at holde regnskab.
I eftermiddag gjorde jeg noget grænseoverskridende, gik i bio alene, for at se en børnefilm. Sønnen gad ikke se "Otto...". Endte på en enkelt plads mellem to mødre med deres "små børn" den ene møflede rundt og sad skiftevis på skødet og skiftevis på sin plads, det går vel. Men den anden drak sodavand, også efter kruset var tomt.... Ikke at sønnen ikke har kunnet finde på det, men han var den ondelynemig blevet bedt om at stoppe, denne moder var enten døv eller ligeglad. Da jeg sætter mig kigger den ene af mødrene forvirret bag mig, tror hun tænkte, "den dame har glemt sit barn" :D

Næste weekend er der bestilt billetter til Oz, der er vel forhulen ikke "små børn" der irriterer!

I morgen tidligt er det løbetur i frostgrader igen, men synes alligevel her lugter lidt af forår i luften!

Burde egentlig arbejde her i aften, men gider simpelthen ikke. Weekenden er som altid overstået næsten inden den er begyndt, på trods af to hjemmearbejds/barnsyg dage i slutningen af sidste uge. 3 uger til påskeferien! Can't wait!

Ingen kommentarer: