lørdag den 23. februar 2013

Hvad skete der der?

Sønnen har fdf weekend.
Han kommer hjem efter mig og sætter ikke sin cykel på plads "for han skal cykle op til mødestedet" alene spørger jeg, og ja! Det skal han. Var sådan set rimelig sikker på han ville ombestemme sig inden det blev tid. Men nej, hjalp ham med at få rygsækken på og han sætter sig på cyklen, lidt usikker på om det går at cykle med den tunge rygsæk. Men det gør det!

Tiden går for hurtigt. Sidst skulle han følges der op, og jeg skulle vente til de tog af sted. Nu kørte han bare af sted!

Fra den ene yderlighed til den anden. Sad i stolen klistret til mig inden han gik. Men sådan er det nok at være ti:)

Dejlig middag i byen med dejlig veninde. Resten af weekenden står på malerarbejde og indkøb. Om end det er skønt med weekend, og få lov at se morgen tv :o så glæder jeg mig nu til min søndagsløbetur der ender ved modtagelsen af de friske FDF'ere.

Ingen kommentarer: