lørdag den 10. november 2012

Hvis man kunne komme endorfiner på flaske!

Da sønnens FDF møder startede efter sommerferien fik vi en plan over ture i første halvår, b.la en i denne weekend. Jeg besluttede at den weekend skulle være der hvor jeg løb min første halvmarathon distance. Jeg havde også en overordnet plan om træning der til, men helt ærligt kan jeg ikke huske den, og fulgt den har jeg i hvert tilfælde ikke. Løber fast en længere tur om onsdagen og korte ture mandag og fredag morgen. Havde tænkt lidt mere, og det er det da også blevet til i ny og næ, men ikke helt så meget som jeg tænkte.

Jo nærmere vi kom jo mere usikker blev jeg på projektet, men. Nu havde jeg jo "sagt det" ikke højt, men til mig selv, og bordet fanger jo!

I onsdags løb jeg min sædvanlige halvlange tur, sprang trods alt den korte over i går morges- men iflg reglerne skal man vis ikke løbe to så forholdsvis lange ture på en uge med mindre man går efter marathon distancen, og det gør jeg absolut ikke.

Jeg synes faktisk det er sejt og cool, og jeg er ikke en gang fuldkommen smadret! Jeg har lige nu til overflod endorfiner, man skulle kunne komme dem på flaske så de kunne gemmes til de hårde dage!

Og hey, tiden taler vi ikke om (om end, jeg efter min standard faktisk klarede det i en forholdsvis ok tid -det virker som jeg løber i et nogenlunde ensartet tempo om jeg løber 10, 15 eller 21,230 km).


Ingen kommentarer: