fredag den 9. november 2012

Det lysner lidt

Har en lidt sær fornemmelse af udbrændthed. Mangler noget udefinerbart. På den ene side er jeg glad for, om ikke andet halvdelen af det område jeg arbejder i. Rare, lidt annerledes mennesker. Rummelighed. Måske ikke de helt spændende opgaver, men det menneskelige er også vigtigt. Satte mig til at tegne en tidslinie med de opgaver jeg har løst de sidste 12 år, på en eller anden måde er det indholdsmæssigt gået ned ad, selvom "titlen" er bedre nu. Snubler så over min sekvbestaltede coach til frokost, vi følges uden om huset efter frokost og på de fem minutter når vi frem til at jeg savner "at optræde" den røde tråd i mit arbejde de sidste 12 år er "optræden" workshops, kurser, coaching, præsentationer. Desværre er der bare ikke rigtig rum i nuværende afdeling til det.
Onsdag deltager jeg i afdelingsmøde i min egen afdeling, midt i det hele vrøvler nogen om at der burde være en central person til at facelitere Risk Assesments, jamne hey, det kan jeg jo... En kollega slår lynhurtigt ned på mig, liniechefen ser forundret ud "det har du aldrig fortalt mig..." Og nu, 3 dage senere har jeg 3 risk assesments liggende i kalenderen næste uge, en "placeholder" for et risk assesment møde første uge i december, og en forhåndsaftale om at vi aligner kalendere i slutningen af næste uge med henblik på ugen efter...

Og sådan gør man åbenbart det! Nu er jeg så allerede lidt gladere!

Og det er endda bare telefonmøder, så sig ikke, at jeg ikke er nem!

Ingen kommentarer: