lørdag den 27. oktober 2012

Det der Millicano

Tænkte ved mig selv da tilbudet kom "det kan da ikkev være værre end kaffeautomaten på job". Det gik lidt lige som den uge hvor jeg messede "dampet laks kan kantine da ikke ødelægge" man bliver bare så meget klogere hele tiden.... Laksen var hakket i stumper og smattet til med sovs. Kaffen, den var grynet- den lissom smeltede bare virkelig langsomt i vandet. Den lignede cacao i overfladen og den smagte lidt at vådt bølgepap (ingen ting). Den første uge simmuæerede jeg at smager af ingen ting er trods alt bedre end dårlig smag. Men måtte give op. Den sidste kaffe i dåsen gik til en veninde der kan lide den. Kan jo være at vandet fra kaffe maskinen ikke er varmt nok, kan være at der er noget generelt galt med vandet i vores kaffe maskine, der gør at det meste smager bvadr:/ 2-3 af kollegerne nåede kun en mundfuld før de defilerede forbi min dør på vejen til toilettet hvor de smed resten ud. Resten kæmpede sig tålmodigt igennem koppen. Og takkede høfligt nej til næste kop. E kollega forærede en pose væk på mine vegne, det var nok "den gode pose" for den fik faktisk ros.
Nå men bedre held næste gang vi skal Buzze.

Ingen kommentarer: