tirsdag den 28. august 2012

Nu du spørger!

Nå ja, det gør du jo ikke rigtigt. Men jeg fortæller det alligevel!
Sønnen skulle med FDF i Eksperimentariet, forventede at det var onsdag. Men det var det så ikke. Sad i bilen hele vejen til job og messede "jeg har gode ben i dag!" det jar jeg så ikke mere, 19(nitten) km to gange rundt om Damhussøen og engen, og så med "transporten" de sidste km blev i den grad løbet på vilje. Og jeg har givet mig selv en huulafri dag. Magter ikke at stå op i 20min....de 19 var nok ikke de værste, egentlig. Snarere det faktum at jeg løb 9 søndag, som ellers ikke er løbe dag, rent og skært impulsløb, og 4 mandag morgen, så lidt mindre end normalt fordi jeg ville lade op til onsdag og den lange tur. Men den blev så i dag. 32 km på tre dage. Hvad skal det ikke ende med?


Og derfor siger jeg, tænk hvis jeg brugte den viljestyrke til noget fornuftigt, som fx at erobre verdensherredømmet! Det ville tage mig ganske få timer, tror jeg!

Ingen kommentarer: