onsdag den 6. april 2011

Og det lykkedes

For en måned siden var jeg nærmest grædefærdig - det der løberi var noget hejs. Jeg kæmpede mig igennem mine 4 ugentlige ture - for langsomt, for hårdt og slet ikke spor sjovt. Så var der en uge hvor drengen ikke skulle til spejder og jeg kunne løbe hver 2 dag i stedet for to dage i træk. Fik løbet lidt over 5 km i snit de 4 gange og kunne pludseligr ane "følelsen" igen. Siden har det bare gået den rigtige vej - har netop overstået en 10 km tur, den første siden september. Jeg er øm i rumpetten og vel var det hårdt, men det må det også godt være første gang. Jeg bliver aldrig sprinter - men bare jeg løber så er det også godt nok. Så har jeg talt med nye liniechef - ikke noget ophidsende på nogen måde - vi " kender hinanden" i og med vi forsøgte med den her konstellation for ½ år siden - men den gang gik det så ikke - nu har det så været nogen der har presset på så det lykkedes. Jeg er sikker på det nok skal blive godt. Han er åben og positivt indstillet - han har lidt småopgaver han gerne vil have jeg løser, og dem skal jeg nok få presset ind hist og her. Ingen af dem har stram deadline, så de kan fint stemmes af med min hverdag som program assistent - en tittel han nok vil ændre på, og det kan han jo bare gøre - det betyder vel ikke så meget. I bar imødekommenhed fik jeg en gammel mobil af ham - nok nyere end den jeg har - tilgengæld uden oplader :o og blev opfordret til at tage en computer taske i hans bunke - det vil jeg nu nok ikke - de var ikke blomstrede nok, han siger så at det jo kan være min søn er interesseret :) Så mangler jeg bare et møde med "bo-fjolset", hvis mor dør igen, så finder vi altså en anden til at tage sig af bodelingen - hold kaje et fjols! ser ikke bedre ud end at han har trukket sit "salær" ud to gange - og det skal jeg, som dagligt bliver hånet (kærligt) på jobbet for mine dårlige matematiske evner.........håber han ikke brænder mig af igen i morgen - det gjorde han nemlig i går. For så er den sag også ude af verden og foråret kan rettelig betragtes som en ny begyndelse.

Ingen kommentarer: