onsdag den 9. marts 2011

Ved at være tid?

Gad godt være lidt mere regelmæssig - men det er åbenbart ikke muligt.
Løberiet går langsomt, MEGET langsomt fremas - fra tid til anden er det kvalmende hårdt, enkelte gange lyser det op og er godt - rigtig godt, der er bare evigheder imellem. Og så går det langsomt, djævelsk langsomt. Men jeg løber de 4 gange om ugen og det er godt.
I denne uge har jeg krydret med lidt yoga - spændende og sært på samme måde. Det er lige det langsommeste for min tålmodighed - men så er der nogen gode stræk, og efter mandagens omgang var jeg så tørstig at jeg kunne patte en død okse, det holdt ved i over 1 døgn - så der må jo være sket noget udrensning, en uventet bonus.
Vinterferien er overstået - den glædede vi os til fra vi sluttede juleferien - det var lange uger. Men den var god. En "hejsa tur" til Oslo og en dag i Legoworld - rigtig dejligt. Nu tæller vi som besatte til påsken. Sønnemand skal have sin 1. kommunion der - det betyder jo så et større selskab i tilgift, jeg er ikke helt færdig med at beslutte om vi lister inden om den lokale italienske for frokost eller om jeg må prøve at mase 16 mennesker sammen i køkkenet - men der er jo også knapt 7 uger til.
Fastelavnen blev klaret med en ny og ukendt super helt "Ugle man" og vi må se i øjnene at inden næste år så MÅ jeg have en ny udklædning, det er ikke godt nok med den lyserøde heks, og den onde fe skærer den lille mand i hjertet - hans mor er ikke en ond fe - og heller ikke en heks, selvom den er lyserød.
Nu vil jeg fortsætte projekt "ryde op i lille mandens ting" mens han ikke lige er hjemme - vi byttede værelser i håb om at en ny reol ville kunne rumme hans legomodeller - nitten, det er bare slet ikke nok - men nu tager jeg lige en omgang i stuen med gamle spil og ting der virkelig ikke bliver brugt mere, så må vi se om vi får det andet på plads også hen ad vejen. SUK!

Ingen kommentarer: