onsdag den 15. december 2010

3 blev til 4

Nu er jeg faktisk kommet der hvor jeg kan løbe 4 gange om ugen - jeg "maxede" i onsdags med en tur på 6 km :o helt fantastisk - det er djævlesk koldt, og alligevel går det. I går aftes løb jeg 4½ - og i søndags blev det til 5.... For at nå at løbe i morgen er jeg desværre nødt til at komme ud kl 06.00 - eftersom jeg i går først fik varme i hænderne efter 3 km og ikke fik tøet tæerne op før ca 2 timer og et varmt bad EFTER løbeturen - kan jeg godt se hvor det bærer hen ad i morgen. Men det føles jo godt bagefter. Juleferien starter på fredag kl 3 sharp - og fredag formiddag krydres af et vidensdelings møde med Politiken/Jyllandspostens IT chef - spændende. Desværre betyder dette så aftenarbejde både i dag og i morgen, (og et par timer i løbet af næste uge) men SÅ er det også ferie for alle pengene.
Appropos penge - så venter vi stadig på tinglysning af salget af mors hus- forbandet være domstolsstyrelsen og deres elektroniske tinglysning....... Men det bliver vel overstået en eller anden dag...

2 kommentarer:

Moster Tulle sagde ...

Kan se, at du også svigter blogland lidt....jeg prøver at få taget mig sammen til at skrive lidt og er flyttet til blogspot, da smartlog efterhånden var en stor gang spam.

Kristina sagde ...

ja, det går ikke så godt med det - måske man skulle gøre som Frederikke, skrive noter på facebook i stedet.