fredag den 3. september 2010

Arnie og jeg

Nu har Arnie og jeg levet sammen i 1½ måned. Der er ikke meget fest abe i ham - han er faktisk lidt af en sportsnørd. Og han lokker mig med! - de første 4 uger løb vi 101 km sammen - og nu insistere han på at vi skal gøre det samme de følgende 4, vi kom lidt skidt fra start, men kan stadig nå det. I sær fordi han fik lokket mig totalt på afveje i onsdags - han overtalte mig til at tage alle 5 søer, det blev så til 10.750 - han var frisk da vi kom frem, hvor imod jeg lignede noget katten havde slæbt ind. Men ikke desto mindre så klarede vi sammen over km i dag også. Også i Oslo for små 2 uger siden fik han mig med ud. Godt nok en kort tur på godt 5 km, men alligevel.

Men det er jo nok meget godt at have ham til at distrahere mig for tiden. Salg af mors hus - søster lystig og mange andre ting hiver godt den anden vej - men nu lysner det forhåbentlig snart så vi kan komme videre med vores liv, hver især - og hver for sig :p

2 kommentarer:

carina sagde ...

hver især og ikke mindst hver for sig! Fed sætning, den siger bare rigtig meget!

Kristina sagde ...

:) glæder mig så meget til at slippe for at være tvungen til at ha kontakt med søster-lystig