søndag den 25. juli 2010

SportsBH

Det her indlæg har bare trykket på i evigheder...kan mærke at jeg må skrive det, ellers vil det rumstere i mit hoved for evigt - tale om agurketid :o

Læste på et tidspunkt at det er vigtigt med sportsbh når marn løber - brysterne svinger i 8 taller... altså jeg bilder mig ind at en almindelig BH er godt nok - har ikke de største babedutter i verden - heller ikke de mindste - men sådan ca midt i mellem... og det føles ikke som om de hopper hid og did i fart.

Nå men jeg er ved at klæde om til træning, der er altid de sjoveste typer i det omklædningsrum - virkelig, I skulle være der, som fluer på væggen - de sjoveste ting der bliver sagt. Oplevede en gang en mor der talte i telefon med vist både kæresten og sin søn - det var så underligt at selv hun følte hun måtte forklare hvad det handlede om - noget om sønnen der ikke var gået i fritidsordning på skolen - eller var gået igen efter at have checket ind - og slukket sin mobil. Selvfølgelig viste det sig at fritidsordningen ikke havde styr på en skid og telefonen var jo ikke slukket, men løbet tør for strøm - men de samtaler hun havde inden var bare for sjove...

Nå men det her med sportsBH - der står to piger/damer/kvinder, hvad kalder man dem? den ene - med de absolut mindste "tyttebær" ever siger til den anden "Den her sportsBH er bare fantastisk, sådan en må du altså også have, se når jeg hopper bevæger de sig slet ikke" hvor efter hun demonstrativt hopper på stedet. Da hun så tager BH'en af, så vil jeg SVÆRGE på at der bare ikke er basis for noget der bare ligner hopperi - uden BH heller. Det er sku da den mest ringe reklame for en BH... se her med BH "hopper ikke" ser her uden BH "hopper (heller) ikke" MAND altså...

Nå men jeg bruger så ikke sports BH - er det mig der er galt på den?

Pfeu, nu fik jeg det ud - tak!

5 kommentarer:

Mette sagde ...

Hæ hæ - ja det var vist en dårlig reklame ;)

Det siges jo at det sundeste for kroppen/brysterne skulle være at bruge sportsbh under løb/motion generelt. Jeg kan ikke leve uden - men er også en str 65H - tro mig her daskes der både med og uden bh - men med en sportsbh sidder det hele langt mere tæt til kroppen, så jo for mig er det nødvendigt.

Kristina sagde ...

Det er bare alt det vaskeri--- den er jo gennemblødt når jeg er færdig - når jeg løber om eftermiddagen/aftenen smider jeg jo bare BH'en til vask bagefter også er det det - hvis jeg havde sportsBH ville jeg jo ikke bruge 7 om ugen men 10-11 BH'er - så enten skal jeg ha 3-4 stykker eller også vaske hele tiden...

Tina sagde ...

Hmmmm ja lige det eksempel var dårlig reklame for sports bher :) Jeg blev vejledt af en mand da jeg købte sportsbh :) Vil sige at den størrelse bryster jeg spærrer inde under en løbetur helt klart er bedre spændt fast i en sportsbh :) Faktisk tror jeg det ville være temmelig ubehageligt at løbe med almindelig bh for mig :) Hvis man da kan tale om at løb kan være behageligt ? :) Det er jo en helt anden snak :)
TS

Kristina sagde ...

Ha ha der slog du hovedet på sømmet....

Mille sagde ...

Det er helt sikker, at hvis jeg nogensinde skal ud og løbe, så bliver det med en sportsBH.
Ikke om jeg skal have batteriet til at svinge i 8- taller!
De brokker sig, bare jeg løber efter bussen!