tirsdag den 8. juni 2010

Intet nyt under stolen

Ting tager tid, og nogen ting tager åbenbart meget tid. Det er en vanvittig stressende proces oven i bodeling der følger den traditionelle vej - "bedre at dele som uvenner end som venner". Lige nu er min telefon fobi i fuld blus - så er der en der kan ringe til et rengøringsfirma for mig, så vi kan få mors hus gjort rent, så vend venligst tilbage:/ har flere telefonnr som en sød kollega har skaffet mig - men de har nu ligget ubrugt hen i min taske i 1½ uge. Suk! Har en telefonsamtale der skal klares i dag - håber lidt at der ikek bliver svaret - så kan jeg vel sende en mail? - burde tage tyren ved hornene, men i stedet sidder jeg her.

Men jeg vender forhåbentlig tilbage snart - hvad det ord så må dække over - med godt nyt.

1 kommentar:

Mille sagde ...

Snut, hvorfor sagde du ikke noget forleden?
Så kunne jeg have gjort det for dig!