søndag den 7. marts 2010

Skylder vist en opdatering

7 uger og 7 dage - som blev afsluttet med et 2½ døgns hovedpine - som resulterede i at skrovet samlede vædske og i stedet for lige at tabe de sidste gram, tog 600 på - på en nat.....

Det har "vi" så kæmpet med at slippe af med siden - eller ok, der kom lige nogen af "vennerne" med, men det føles i den grad som 10 skridt frem, 20 tilbage og så 15 frem - ikke lige hvad vi synes om! - Nu har jeg i hvert tilfælde fortsat en uge, det var jeg jo nødt til - og jeg tror jeg tager en uge til. Men så.... man skulle jo egentlig tro at 9 uger uden sukker ville betyde at man er helt ude - men i går aftes trængte jeg bare SÅ meget til en giga pose matadormix - sagde til sønnen at når det her er overstået, så køber jeg en stor pose matadormix og sætter mig en en krog og kører den ind.
Søn "Hvorfor sætter du dig i en krog mor, kan du ikke bare sidde i sofaen?"
Mig "jo, det kan jeg vel...."
Søn "Hvad er matadormix egentligt?"
Mig "Det er sådan en pose med vingummi, lakrids, æg og kålorme"
Søn "åååå må jeg så ikke også få noget?"
Og jo, det må han vel - hvis han er hurtig nok.

Men altså det korte af det lange 8 uger og 7 dage = 9 kg, præcis (så vidt jeg husker).

Ingen kommentarer: