onsdag den 17. marts 2010

Luk vinduet!

Synes godt nok pengene får vinger at flyve på for tiden - Min egen Skat har lige snupset 11.000 uden overhovedet at spørge om jeg synes det er ok - men måske med bagtanke, for hvem synes lige det er festligt at aflevere så mange penge? ikke jeg i hvert tilfælde. Samtidig er der gået inflation i ombygning i huset - en nabo ville have en ny havedør - og så slog jeg til, med den forhåbning at få lidt mænge rabat - det fik vi så, men det er stadig godt 13.000 der flakser sin vej. Når nu proppen var af tænkte en anden af naboerne, at så har vi jo også nogen fælt gamle vinduer der virkelig kunne trænge........ Har simpelthen fortrængt det beløb.... Men regningen kommer jo nok - og så håber jeg ellers de nye vinduer er tætte så ikke flere penge flakser deres vej.

Måske jeg skulle se at få bestilt og betalt vores sommerferie - mens der stadig er noget at gøre det med :o)

2 kommentarer:

carina sagde ...

Med de nye vinduer kan det være det bliver lettere at lukke dem for udflyvende penge?

Kristina sagde ...

håber jeg - om ikke andet håber jeg at det er slut med at fryse som en lille gris