søndag den 14. marts 2010

Det er altså for pinligt

Når jeg skal ind for at opdatere min blog - så er jeg nødt til at gå denne vej, denne flinke dame har nemlig linket til mig - altså, man kommer ikke tit nok på sin blog når man ikke en gang kan huske navnet på den - eller også er navnet fuldkommen tåbeligt :o)

Hvad jeg laver når jeg ikke er her? - tja, jeg har fået syet en del og det er jo ikke at foragte. "Brødkurve" en mas - stadig ikke til mig selv, men heller ikke decideret til andre. Eller jo, en er gået med posten - og jeg tror en kollega vil ha et "sæt" hvor den lille er lavet. Så har jeg to orange stående - måske jeg skulle forsøge mig med en "give a way" - det har jeg nu nok ikke læsere nok til. Sønnen får bukser i en lind strøm - vi skal snart shoppe stof til sommer bukser, og hvis jeg kan finde noget ugle stof til t-shirts vil det også være fint. Et par bukser til niecens datter blev det også til i sidste weekend - og så har jeg stof liggende til et par nederdele til mig selv. Ikke at jeg mangler, men nu er det jo så hyggeligt at nørkle med. Noget Liberty indhandlet i Paris i efterårsferien er i denne weekend blevet forvandlet til et ar slåom bukser og en top - men det er jo ikke sommer, så hvornår det skal bruges ved jeg ikke.

Og så er der jo vanvidskuren.....Jeg er kommet til det punkt hvor jeg ikke er mæt efter et måltid og derfor allerede efter 5 min glæder mig til næste :o) Vægt tabet går langsomt, wonder why... Jeg mister muskelmasse - eller jeg har ihvert tilfælde ikke "så mange kræfter" - det var en KAMP at løbe mine km på løbebåndet i fredags -nå ja alligeve lykkedes det mig at få løbet 250 m mere end gangen før - løbebånd fungerer altså ikke så godt for mig som "rå asfalt" -formodentlig fordi jeg løber i et mere konstant tempo. Til gengæld har det en positiv effekt på løbt på "rå asfalt", jeg løber mere ensarted og dermed selvfølgelig hurtigere.

Har egentlig en drøm om at stå op "tidligt" lørdag eller søndag og lige spæne en kort tur - bare 3 km - ikke for langt for det er håbløst at løbe og tale i mobil på en gang - og sønnen vil nok gerne være i tæt kontakt under turen :o) Men det har jeg bare ikke kræfte til - samtidig med at jeg kommer alt for sent i seng fordi jeg sidder og syr. Men fra næste uge - hvis solen skinner, skal vi aftale det?

Nå men tilbage til vanvidskuren - mandag er skæringsdatoen - teoretisk kan jeg nå at ha tabt noget til i morge, men eftersom jeg ikke har tabt noget siden tirsdag morgen, så har jeg min tvivl...dette betyder så at jeg på 10 uger har tabt 9,6 kg hvilket jo også er ok - samtidig er det 1.6 kg mere end planlagt. Men..... jeg er selvfølgelig ikke tilfeds, mere vil ha mere. Vil af med de sidste 400 g også - men så tror jeg også jeg skal stoppe.

Egentlig underligt (Citat Max Pinlig)- har ikke spist sukker siden 4/1 - og jeg kan stadig, eller måske nettop NU få den mest aburde lyst til et pose bløde lakridser og en pose Matador mix. Har ikke den store lyst til at smage mine kage, men det "plejer" jeg heller ikke at have. Jeg bager i et væk - men det er sjældent at jeg spiser noget, eller ret meget i hvert tilfælde. I går stod den på chokoladesmåkager - sønnen åd vist sin del ;-) og så er der en dåse til kollegerne. jeg tog mig i at ville slikke mine fingre da jeg havde lavet dejen - men gjorde det selvfølgelig ikke :o)

Nu m jeg vist kravle i tøjt og finde på nogen udendørs aktiviteter, Zoo er lige blevet aftalt - der er sikkert mange andre i dag - men skidt pyt, noget skal der altså ske :-) Sønnen vil se på ugler.

Ingen kommentarer: