torsdag den 18. marts 2010

Dårlig karma

Synes det her kur/vægt tabs noget går i hat for mig - i weekenden havde jeg hovedpine og tog 300 g på - binder vædske når jeg har ondt. I morges vågnede jeg med tadaaaaaaa begyndende hovedpine - men havde søren jensemig tabt mig en god slat - både de 300 og nogen af deres nære venner - NÆGTDE at tage piller, måske er det dem der bider vædsken - og hvad så nu.... endnu mere ondt - så nu er der næppe nogen vej tilbage. VIL bar ha det her overstået - men det får jeg jo aldrig på den måde, vel? - muligvis fik jeg for lidt at drikke efter løbeturen i går, men jeg havde faktisk - modsat sidste uge - husket at tageen flaske vand med. Så jeg ved virkelig ikke - måske er det arbejdet der stresser mig, måske er det bare mig - lige meget hvad så er det MØG irriterende.

Vi skal til den her fødselsdag lørdag og der kan jeg ikke "tillade mig" at stikke i maden - jeg kan jo nøjes med en bolle, men jeg er nødt til at smage på kagen - jeg er nødt til at spise af aftensmaden - resultatet bliver så bare at jeg ingen ting spiser søndag for at kompensere - og det duer jo heller ikke.

Nu vil jeg lægge ud med at drikke et glas cola - måske det hjælper, og et stort glas te mens jeg laver ejerforeningens regnskab - fik downloaded en gratis version af MS Office i går - den virker tip top fint til minebehov, naboen kan revidere og så kan jeg sende ud til naboerne i morgen aften - 8 dage før Generalforsamlingen - det er da top dollar er det ikke.

Små skridt på trappen - ny plan :/

Ingen kommentarer: