tirsdag den 16. februar 2010

Når jeg bliver voksen vil jeg være rig!

Sønnen sidder og sludrer om en masse ting han gerne vil ha...han HAR efterhånden fanget at jeg ikke synes at det er ok bare at åbne pungen, hver gang - heller ikke hver anden eller tredie. Og han formår tilmed at lade være at blive sur og vred når jeg siger nej.

Men i dag var der altså igen noget han dårligt kunne leve uden. Men han afbryder sig selv - "jeg siger jo hvad jeg vil købe når jeg bliver stor og er blevet rig, jeg vil nemlig gerne være rig når jeg bliver stor!" - god plan. "Ja for så kan jeg købe alt muligt til dig - og stikke det ned i graven til dig" Øhhhhhh ok! han siger tilmed at han nok skal sørge for at stikke det så langt ned at det ikke kan stjæles, det sidste skyldes nok, desværre dårlig erfaring fra lillesøsters grav hvor der ind i mellem forsvinder ting.

Ingen kommentarer: