mandag den 3. august 2009

Panik

I stille øjeblikke kan jeg mærke rebet strammes, panikken brede sig - kun 6 SEKS dage tilbage.... Hvor HULEN er de 3 uger og 3 dage blevet af? - OM jeg fatter det. De er simpelthen fløjet deres vej. Heldigvis er der pt kun få rolige øjeblikke, vi nyder for fuldt. Rutsjer vand rutsjebane og plasker i vand, spiser henholdsvis is og drikker frappe. Om aftenen shopper vi en ganske lille bitte smule og så dinere vi på hotellet - indtil nu har vi ikke ramt hverken MC D, Burgerking eller vores "stam kebab" sted - vi kan nå det endnu, men jeg tror det næsten ikke.

Jeg VIL ikke tænke på det, det må bare komme som et chock når tid er.

1 kommentar:

MrsBaloui sagde ...

Kender det så godt... Mandag starter hele balladen igen ;)
Og lige med en uge, hvor jeg skal holde 2 ½ dage fri for at køre børn til div. læger...