mandag den 13. juli 2009

To do liste

Sidder og arbejder, eller også prøver jeg desperat at planlægge vores ferie - tænk om vi "glemmer" noget af det vi har tænkt vi skal - og har vi nok til at fylde alle dagene? - hvordan bliver vejret, det er jo også lidt bestemmende for hvad og hvornår.
  • Zoo ( det er evigheder siden vi har været der, måske vi skulle prøve en aften tur!)
  • Helsingborg (har shoppet tobak til en kollega, så jeg har nogen svenske penge der brænder i pungen)
  • Bakken (gider egentlig ikke, men nu har jeg jo lovet sønnen det allerede sidste sommer....)
  • Tivoli (var der igår, men mon ikke en enkelt tur til vil live modtaget positivt?)
  • Legoland og Givskud (Det er planlagt med overnatning på Skovdal kro)
  • Stranden (selvfølgelig skal vi på stranden, og holder vejret er det jo noget man godt kan gøre flere gange)
  • Legeland (ikke rigtig en sommerferie beskæftigelse, men tisser det ned så er det jo ok - og så kan jeg få mig en eftertragtet "Ginger latte")
  • Tyrkiet (rejsen er bestilt og betalt - og vi glæder os SÅ meget)
  • Marionet teater i Kgs. Have (det missede vi sidste år, tilgengæld så vi samme stykke 3-4-5 gange forige år)
  • En rulleskøjtetur ved Avedøre holme (der løb jeg meget en gang, nu er sønnen så habil at jeg tror det også er noget for ham)

Mon ikke det, med nogen indlagte "mor vil træne" eftermiddage vil få vores tid til at flyve.... bare man kunne sætte den istå, gad godt ha ferie i mange flere uger.

1 kommentar:

MrsBaloui sagde ...

Rigtig god ferie!

Vi starter vores på fredag - og jeg glæder mig!