torsdag den 23. juli 2009

Heller ikke i dag

Blev det til en strandtur.
Det regnede simpelthen i lårtykke stråler hele morgenen. Sønnen stod op omkring kl 8 og jeg puttede lidt længere, der lød jordens største KNALD af et tordenbrag, lå egentlig og ventede på sønnen kom springende, men det gjorde han ikke - senere konstaterede han bare at han var blevet helt forskrækket, men det var nok mere som i "hov hvad var det?".
Lidt op ad formiddagen så det alligevel ud til at klare lidt op så vi hoppede på cylerne og cyklede i Rødovre centrum, sønnen havde set en Bakugan æske som han virkelig gerne ville have og mente også at have penge der var ved at ætse hul i sparebøssen. Vi gik lidt rundt og kiggede, jeg fik mig en "ginger latte" hos Joe and the Juice - det er min HELT store passion lige nu, så jeg har tilmed fået klippekort til dem. Sønnen fik en slush ice og derefter cyklede vi hjemad med et stop ved Damhusengen hvor vi fik en toast til frokost - vejret var faktisk ganske godt, så det var dejligt at sidde i solen og snakke lidt. Vi havde dog ikke været hjemme i mange timer før det væltede ned med regn igen.

I morgen står den på mormor besøg - det er tæt på 2 uger siden sidst, så vi må jo hellere til det - håber at vejret holder så vi kan cykle. Og så weekend handle bagefter, det skal jo også til. Søndag kommer til at stå på træning og fødselsdag hos mit Gudbarn, så må vi se hvad vi finder på at slå lørdagen ihjel med :o)

Ingen kommentarer: