søndag den 17. maj 2009

Tænk at det kan føles naturligt

At gå ind til en blomsterhandler og sige "god dag, jeg vil gerne bestille et hjerte med hvide blomster og lyserøde rosenknopper!" - "Jeg skal bruge den på lørdag" - forklarede at jeg fik noget lignende sidste år - og det mente hun godt at kunne huske.

Dagen har sneget sig ind på mig, lige så stille.

Vi besøgte mormor i dag, fortalte hende at på lørdag er det Edels fødselsdag, det kunne hun godt huske - sagde hun. Og jeg som troede at hun var løbet helt rundt i dage og måneder. Men måske mente hun i virkeligheden også bare at hun godt viste at det nærmede sig - årstiden er der jo.

Nå men mormor kan jo ligesom ikke komme med, lovede at vi ville sende en ballon op til Edel på hendes vegne, og at vi ville komme forbi bagefter med chokolade muffins - hun fik valget mellem forskellige slags og valgte dem med chokolade, det er også de bedste :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi tænker på hende sammen med jer, K.
Knus herfra
Jan

Janne sagde ...

Ja, søde, så er det i morgen - 5 år er lang tid og ingen tid.....statisk på sin egen måde.
Knus og tanker til jer