lørdag den 9. maj 2009

Kære kollega

Jeg bruger desværre for meget krudt på disse konstante samtaler - de dræner mig totalt. Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne få lov til "bare" at passe mit arbejde. Overvejer stadig om den eneste måde dette vil kunne lade sig gøre på - er at skifte job - Nu ved jeg jo definitivt INTET om hvad der foregår i dit hoved, men jeg har en sær følelse af at du slet ikke vil synes at det er "din skyld" hvis jeg forlader jobbet - Men jeg ved heller ikke hvad det er du vil have fra mig, og egentlig tror jeg ikke du ved det selv heller - jeg tror faktisk ikke vi nogensinde vil komme til et punkt hvor du er "tilfreds" hvor du vil holde op med at fistre ind til cheferne og klage over at jeg har gjort eller sagt det ene eller det andet - du har efterhånden lært at det ikke er smart at skælde ud på mig.
Men det var egentlig ikke det jeg ville i dag - jeg ville sådanset bare spørge dig om hvordan det kan være at du mener at du er berettiget til hele tidenat blande dig i mit job, når hele denne ballade angiveligt er startet fordi du troede at jeg ville stjæle en af dine opgaver - fordi jeg spurgte hvor langt du var kommet - og hvornår jeg skulle til at hjælpe til, som du jo havde aftalt med vores daværende chef at jeg skulle....Så undrer det mig egentlig temmelig meget at lige netop du mener at det er ok konstant at blande dig i mit job - hvor spændende du end måtte synes det er... Kan du forklare mig det?

2 kommentarer:

MrsBaloui sagde ...

Du må simpelthen have en engels tålmodighed eller have viljestyrke af en anden verden!

Jeg var faret i flæsket på hende 10.000 gange og mere til, hvis det var mig, der skulle stå model til alt det, som du finder dig i (Måske ikke den fedeste løsning, men så ville du da få luft).

Som de andre siger, så ville HR indover være en rigtig god idé, så du ikke skal gå og bøvle med hende hele tiden.

Det må da trække en masse energi væk fra det primære...

Mange knus til dig!

Kristina sagde ...

HR ER indeover:/ og det hjælper NADA - virker pt som om de mener det er mit ansvar at tøsen skal føle sig tilpas/velkommen i afdelingen, hun føler sig uden for - og det er på en eller anden finurlig vis gået hen og blevet min skyld :/. Nå vi får se i morgen, individuel samtale med HR og deputy - så må jeg se om jeg kan få forklaret dem hvordan det hænger sammen. det er SÅ drænende med alle disse samtaler - det eneste jeg ønsker er at passe mit arbejde, mister totalt motivationen når vi hele tiden skal have samtaler om det her - jeg kan godt klare mig uden. Men hun kan ikke........