fredag den 8. maj 2009

En gyser

Vi havde svømmet og badet og var nu klar til at hoppe i tøjet og komme ud og spise i DGI's kaffeterie - noget sønnemand virkelig gerne vil prøve, men det kræver at dagen efter svømmedag ikke er en arbejdsdag - for vi vil jo nok komme lidt sent hjem. Jeg skal tage mine smykker der ligger i mine sko - men HVOR er mine lykkearmbånd? - i ved de der La Chance til en mindre bondegård pr styk (faktisk spurgte drengens morbror forleden om det var sønnen der havde lavet det ene - det med alle dyrene.....) Nå men skabet havde stået åbent nogen minuter - jeg havde stået foran det stort set hele tiden, og ingen var gået så tæt forbi at de kunne få fat i noget i bunden af skabet - så mon jeg havde tabt dem i vandet? glemt dem på arbejdet? (nogen gange tager jeg en ring af og leger med den når jeg forsøger at tænke....måske havde jeg gjort det samme med armbåndet) - eller måske havde jeg glemt at tage dem på om morgenen - det sidste virkede bare alt for utroligt til at være sandt. Var allerede i fuld gang med at overveje hvor mange aktier jeg måtte sælge for at kunne genkøbe dem - men de ville jo ikke være dem, dem jeg har har jeg fået af den såkaldte i henholdsvis "undskyld jeg er et fjols" og valentines gave og "undskyld jeg er et fjols" og fødselsdagsgave.
Kaffeteriet var selvfølgelig lukket en time for tidligt (lige som sidst vi prøvede at spise der...sikkert for et år siden) - så vi endte med at tage Mc D med hjem - og jeg styrtede op i badeværelset - og dér lå de to stakkels armbånd og ventede på mig - PFEUUUUUUUUUUUU - turde næsten ikke åbne døren der ind til af skræk for at de ikke var der!!!

Ingen kommentarer: