torsdag den 12. marts 2009

Træt og ked

Nu har jeg lige haft to forrugende dage - nogen af dem hvor man hvisker stille for sig selv "Jobbet bærer lønnen i sig selv!" - men meget meget stille, tænk hvis nogen hørte det. I dag har jeg så haft en af de dage hvor jeg virkelig behøver den ekstra løn de sparede tirsdag og onsdag. Et heldags afdelingsmøde - "nogen", sjovt nok lige netop den "nogen" der er s totalt asocial og komplet umulig at have med at gøre - den nogen der tror det er ok at råbe af folk der har en anden mening end vedkommende selv - den nogen der tror det er ok at skælde ud på kolleger der i virkeligheden bare prøver at passe deres job. den nogen der konstant insistere på at lave om på "rollefordelinger" hver gang det viser sig at de ikke stemmer over ens med lige netop hendes verdens billede. HUN af alle snakker om (igen) at vi ikke er sociale nok i teamet. Hey, ved i hvad - jeg gider faktisk ikke være social når det skal være på den måde. Også den nogen der konstant skal lade sin røst høre, konstant lige skal ændre på en tekst, et punktum, et forholdsord, i noget andre har lavet - bare for at sikre sig at fingeraftrykket kommer med.

Tro fandemig jeg har tabt gnisten (igen) - gider ikke. Ville virkelig ønske - at ønskejob nr to hang og dinglede på et træ lige foran min næse. Men sjovt nok, så gør det aldrig det, når man har brug for det. Kan bare mærke at min tålmodighed er opbrugt. Behøver at nogen - andre end mine nordiske kolleger - og "min" leverandør fortæller mig at jeg gør et godt stykke arbejde - men det må jeg vist se i vejviseren efter. Det er bare ikke altid nok at man selv ved det er mere end godt det man gør.

Skal vi satse på at det ser lysere ud i morgen? - to vældig lange dage med kursus og væren på 10% i ganske mange tiner, nætter med skidt søvn og så et heldags afdelingsmøde - mon ikke en god nats søvn vil gøre det hele bedre? håber jeg sku.

Ingen kommentarer: