onsdag den 11. marts 2009

Træt men tilfreds

Vi har gjort det igen - min lærer og jeg - holdt et kursus der er en succes - ikke en bragende succes, som det plejer - men en succes. At bragende mangler er primært fordi dem der dukkede op ikke er den primære målgruppe så jeg kan godt leve med at de ikke mener at kurset var præcis det rigtige for dem. De kunne have læst målet med kurset - men problemeter nok at det er det eneste kursus i det område, så de var nok kommet alligevel :o) og de var faktisk ganske tilfredse.

En mener at det ikke behøver blive holdt med ekstrn lære - er det så en ros til mig, at han mener jeg kan klare det alene... det vælger jeg at tro. Der er så flere anledninger til at det ikke bliver sådan. Både nogen kontraktmæssige som vedr ejerskab til materialet - men også at jeg bestemt ikke føler mig kompetent til at have alle kapitlerne.

Men jeg er godt nok brugt to rigtig lange dage hvor man er på hele tiden. Men så længe det er sjovt, og det er det - vi har et rigtig godt samarbejde læreren og jeg - og skaber en rigtig god stemning i undervisningssituationen.

Ingen kommentarer: