lørdag den 14. marts 2009

Nedlagt

For første gang i mindst 1½ år er sønnen nedlagt med feber. det kunne selvfølgelig ikke blive ved at gå. Naivt at tro at han ville gå ram forbi når alle andre lægger sig på stribe - men når det endelig skal være, så er det praktisk at det er nu - den kommende uge på arbejde er forholdsvis stille, ingen kurser, ind til nu ingen virkelig vigtige møder hvor jeg bør være til stede - faktisk er det mere eller mindre ok at deltage på telefon - selv om mødet er i landet. Ret behageligt.

Men det værste er næsten at jeg nok misser min træning i morgen OG at der er emne uge i 0. i uge 13 :( er det ikke lidt typisk - pirat tema... nå men måske er den en hurtig omgang - lad os håbe det, han gik i seng med 39.6 og en meget ringe appetit i løbet af dagen.

5 kommentarer:

Mille sagde ...

Andrea ligger nu på tredje døgn med møghøj feber og ingen appetit.

MrsBaloui sagde ...

Håber snart at han er på højkant igen.
Fik du selv en lille tiltrængt pause?

Kristina sagde ...

Han er vist frisk nu. Jeg kunne teoretisk set godt bruge en dag til eller to - en må jo hellere kigge ud forbi :/

Kontorchefen sagde ...

Pludselig kom lysten til at kikke forbi igen, ved ikke om du kan huske mig, Kontorchefen. Ville lige sige hej. Og så kan jeg se dig........ Du er jo smuk. Ja. Meget. Så meget kvinde. Blev helt ..
God bedring med sønnen opkaldt efter en guitar :-)
Dejligt at se dig. Hils i blogland hvis du møder nogen af de "gamle" Knus

Kristina sagde ...

Hvor hyggeligt!! - skylder dig et billede med en perlekæde :-) Og tak for roserne.... er nødt til at give min fantastiske fotograf lidt af rosen også. Han har fitlet lidt - for ikke at tale om tricket mig til at smile. Kommer du igen en dag, mon?
knus