søndag den 29. marts 2009

Host, host

Så blev det min tur - eller snarere utur.... Startede sidste weekend med ondt i halsen. Tirsdag&onsdag holdt vi kursus i Helsinki - jeg på iprehn og næsespray. Men det gik godt. Vi er vist kommet frem til at vi kun gider undervise i Finland - de er så nemme at få til at grine og den gode stemning spreder sig hurtigt. Vi glæder os faktisk til slutningen af april, hvor vi har en tur til.
Burde nok ha ligget i sengen resten af ugen, men torsdag var der reception i anledningen af chefens fødselsdag - og når jeg alligevel skal op og i tøjet for at få sønnemand i skole, så er jeg jo næsten halvt på arbejde. Så lige nu trives mine lunger bedst uden på kroppen.
Sønnen havde mad dag i går, egentlig havde jeg ikke rigtig appetit - men alligevel sulten - men sådan en gang sushi er jo svær at gå uden om.

1 kommentar:

MrsBaloui sagde ...

Passer du så på dig selv i de nærmeste par dage?
Knus til dig ihvertfald!