torsdag den 5. marts 2009

40 minuts of fame

Jeg har været til fotograf - eller dvs jeg gik faktisk bare en etage op og to "gange" hen - bankede på en dør og gik ind til en kollega. Haner en gudsbenået powerpoint haj og fotograf i sin fritid.

Jeg skulle bruge et par billeder til et interview vores kursus leverandør har lavet med mig - og så vil man jo godt tage sig pæn ud... de billeder jeg havde liggende var for det første taget med kameraet i strakt arm og enten så jeg eddike sur ud, eller også var der et drengefjæs mast ind på billedet også - lige i denne arbejdssammenhæng synes jeg ikke han passer 100% om end han er nuttet.

den her kollega skød en bunke billeder af mig, vi sorterede og valgte og kom ned på 4 stykker som han så redigerede - og legede med til den HELT store guldmedalje. De er blevet eminente, aldrig har jeg set så knaldhamrende godt ud - så om ikke andet så har det været det største selvtillids boost i umindelige tider. Jeg har fået rigeligt materiale til interviewet - men alligevel søkd han lige lidt ekstra billeder i dag - med andre farver tøj på - startede dagen i en blå bluse og endte i en pink - sjovt nok opdagede dem jeg arbejde sammen med ikke at jeg skiftede tøj - pudsigt...desværre var jeg ikke rigtig oplagt i dag, men nu får vi se. Har stor tillid til ham, så mon ikke han tryller.

det er helt klart noget man burde onde sig selv en gang i mellem - sådan en hurtig tur til fotografen.

3 kommentarer:

carina sagde ...

Oh ja det er godt med gode billeder. Jeg kender også en ivrig fritidsfotograf, som tager gode billeder (og tid til at gøre dem bedre elektronisk bagefter)

carina sagde ...

Sikke et fint billede som er kommet på din profil, er det et af de nye?

kristina sagde ...

Jepper:-)