lørdag den 14. februar 2009

Iiii hvor vi kan

Var jo i biografen sidste lørdag og så Bolt - rigtig god og sød film - jo det var !!
havde egentlig "bort dømt" Hundehotellet, troede ikke at det var noget for sønnen. Men så blankede han mig for et ferie pas til Fisketorvet, og det includere som regel en børnesodavand og og ditto popcorn. Og hvad er sådan en lige værd hvis man ikke ser film?

Så i dag smuttede vi altså i biograf for 2. gang i vores ferie - og så Hundehotellet. Og den viste sig at være helt fantastisk god - selvom jeg måtte holde sønnen i hånde flere gange, fordi jeg blev blev bange :-) Men den endte godt - lige som han lovede mig, og det var lige på grænsen til man måtte knibe en tåre.

Dagen sluttede af på bedste vis ved at sønnen lavede sin berømte pasta med kødsovs og reven parmasan og bankede mig i tennis på wii - og jeg bankede ham i base ball.

Kun en dag til bage - vill ski ønske at job var noget man passede hjemmefra. Men sådan er virkeligheden desværre ikke:(

2 kommentarer:

Deb sagde ...

Vi syntes altså Bolt var kedelig! Og hundehotellet synes jeg ser endnu værre ud... ;-)

Du er da i øvrigt blevet mægtig pink hva'? ;-) Det klæ'r dig.

Undskyld jeg ikke har fulgt med herinde. Af en eller anden grund gider Outlook kun fra tid til anden hive dine feeds ned.
Jeg skal forsøge at holde øje, 'manuelt' ;-)

Knus :x

Kristina sagde ...

Jeg har altså været pink hele tiden :o)
Tror ikke i har forstand på at "gå på bio" :-)