lørdag den 17. januar 2009

Og HVEM

Er der der smider sine underbukser og tennissokker med to striber i min have? - ved det ikke, men kan have relation til bankeriet tidligt torsdag morgen - det har jo været bulder mørkt når vi har været hjemme, så det var først i dag jeg pludselig opdagede at der lå disse tilbehør og flød der ude. Det mest sære er jo at haven ikke støder op til offetlig vej - men er omgivet af mine rækkehusnaboer på begge sider og en andelsforening på den 3 side af stakittet.

Synes faktisk det er klamt, men så er jeg jo også en sippe :-) I morgen vil jeg stikke hånden i en plastikpose og samle tilbehøret op - og så smide både pose og indhold i containeren. YRDK...

Så får i historien om min ømme kvæstede venstre triceps en anden dag - for armen er faktisk ikke glad for at skrive lange historier kan jeg mærke.

1 kommentar:

anjoe sagde ...

Ja, jeg er som læser af din blog ligeså undrende som du... Hvilken/hvilke personager laver tumpede ting i dit nærområde?? De må fejle noget, men det betyder nok, at de ikke fremover scorer noget særligt... håber jeg :-D