fredag den 9. januar 2009

En rigtig forundring

Noget der virkelig kan undrer mig, det er når voksne mennesker opfører sig mere som 6 årige, end 6 årige...at et voksent menneske kan tro at det er totalt i orden at skælde, smælde og råbe af andre voksne, det er virkelig noget jeg ikke forstår - og selv at lære det uden ad falder mig seriøst svært.
Selv om man er uenig i ting, selvom man føler at nogen "træder en over tæerene" (hvilket de faktisk ikke gør) så er der altså andre tilgangsvinkler end at gribe knoglen og skælde og smælde.

Jeg står af - gør jeg sku. Nu har jeg den onde lyne mig fået NOK :(

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kan altså godt nogle gange have behov for at råbe lidt - men kun af kæresten og en gang imellem datteren.

Men at ringe til nogen og bare skælde ud, det giver ingen mening - det kan man da ikke få andet end dårligt humør ud af...

*L