lørdag den 20. december 2008

Så er julen skudt i gang. Dejen til honningkager er lavet - så kan vi stikke kager ud senere. Det er nok lidt sent, men så har vi tilgengæld julekager når alle andre har spist deres o:). Morbror og tante har været forbi og afleveret + hentet gaver - nu er de skibbet videre til mormor og vi slapper af med "Alvin og de skøre jordegern" som nissen havde lagt i sokken i nat. I nat fik jeg i øvrigt lavet en omgang nødde/nougat/mandel/chokolade brud - de første to omgange tog mine kolleger sig kærligt af;-)
Jeg har fået pakket de fleste gaver ind og andebrysterne ligger i fryseren (så skal jeg bare huske at tage dem ud i tide).

Så er der vel ikke så meget der kan gå galt!

2 kommentarer:

MetteH sagde ...

JA HURRA for juleferien. Jeg er sgu glad for at jeg ikke arbejder i butik...
Vi mangler også lidt - så som konfekt og vaniliekranse - men det når vi nok!
Anden ligger i fryseren - og i min kalender står der at jeg når det er aften skal tage den op! Så må vi se om jge husker at kikke på kalenderen...
Rigtig god jul til jer!

Moster Tulle sagde ...

Så lang tid siden, jeg har været forbi, så der bliver lidt at "læse op".
Mon opskriften på det der nødde/nougat-halløjsa kunne offentliggøres - det lyder som noget af det jeg ELSKER!
Knus til jer