lørdag den 27. december 2008

Mørbanket

Sønnen og jeg fik Wii i julegave af faderdyret. Og vi træner så det står ud af ørerne på os. Passer sønnen vældigt at mor endelig gider "spille" med ham, så hans DS er helt forsmået i disse dage - men den skal nok komme til nåde igen, det er jeg ikke i tvivl om.
Til gengæld så kæmper jeg en brav kamp for at få knock outet samtlige figurer boksespillet - og mine skuldre brænder, på en eller anden måde bliver man også øm i rumpetten:o). Tror snart jeg må skaffe os et "rigtigt" fitness spil. Sønnen tævede mig i både bowling og tennis i går, men nu har jeg smugtrænet og også stillet lidt på opsætningen, modtageren stod lidt sært hvilket i sær gjorde boksekampene til lidt af en udfordring, men nu går det bedre igen.

Til gengæld opdagede sønnemand så i dag, sådan for alvor at hans Vsmile er solgt:( ved ikke helt hvad jeg tænkte da jeg gjorde dette uden at "få lov" - Da han stillede Wii'en op 1. jule dag konstaterede han at vi bare kunne bruge stikket fra Vsmilen til tv'et - for det var den samme "Og hov, hvor er min Vsmile?" men så blev han så optaget af arbejdet med Wii'en at han glemte at opdage at jeg ikke svarede.... Da vi var ude at handle i dag dukkede spørgsmålet op igen, og han grænd som pisket - pludselig var Peter Plys og Scooby doo de bedste spil i hele den store verden. Så nu har jeg lovet et Scooby doo spil til hans nintendo som kompensation, selvom jeg egentlig synes at en wii er ret god kompensation. Men jeg skylder vel noget for at handle på egen hånd uden lov.

Ingen kommentarer: