tirsdag den 30. december 2008

En lille verden

For mange år siden - ca 10 - havde jeg en god veninde. Vi var mødtes til træning og hang så ud sammen fra tid til anden. Kan ikke huske hvorfor, men pludselig mistede vi kontakten. Hende mødte jeg pludselig i dag. Vi havde været i legeland og "shoppede så lidt rundt" - lige pludselig som faldet ned fra himlen står hun dér med sine to piger - det var helt surealistisk. Ungerne var utålmodige, hendes ventede på at få lovat komme i Burger King og min havde 1000 spørgsmål - bla "Kender I hinanden?" - "næ vi fik bare lyst til at kramme" svarede jeg - den hoppede han ikke helt på ;-). Så vi fik ikke rigtig talt andet end kort fortalt hvor vi var i livet hver især. Hun er flytet langt væk og var bare hjemme på juleferie - håber hun ringer så vi kan genoptage kontakten - ville være fedt. Da vi var sammen sidst var hun overbevist om at jeg med min baggrund måtte have "evner" - måske var det hende der havde "evner" - for mine dukkede først op flere år efter vi "blev væk fra hinanden".

Ingen kommentarer: