lørdag den 1. november 2008

En tidlig gæst

Sønnen stod op i morges et sted mellem 8 og 8.30 - tror han trods alt var lidt træt oven på den foregående dags halloween fest i skolen, for han lå længe bare og puttede:-) Men til sidst traskede han ned for at tænde computeren - men kom hurtigt op igen, og vrøvlede løs om at han ikke kunne åbne døren. Det var lige før jeg troede han havde fået en hjerne blødning, for hvilken dør. der er ikke mange døre i vores hus, og de færreste er lukkede - og kun en af dem låst - nemlig den til gaden (hvis jeg da ellers har husket det..). Endelig gik det op for mig at det var selv samme gade dør han havde kæmpet med, og endelig gik det op for mig at der rent faktisk var nogen der ville ind ad den. Min første indskydelse var at de bare kunne rende og hoppe - og komme igen på en fornuftigt tidspunkt, hvis de absolut ville os noget. Men sønnen insisterede, og godt var det - for uden for stod min lille nevø og sagde han havde mistet sine nøgler (og sin telefon, og sikkert mange andre ting også) eller mistet er nok så meget sagt - snarere glemt... og han var ikke 100% sikker på hvor. Grow up... for hulen :-) heldigvis havde jeg hans reserve nøgle (og heldigvis havde han indset at det ikke var mig han skulle banke på hos i nat da han opdagede at han ingen nøgle havde - men en overbo der måtte tage i mod ham).

Men godt at hans lille fætter er så insisterende - ellers havde han nok ikke fået sine nøgler de første timer:o)

Ingen kommentarer: