søndag den 9. november 2008

Selvtillids boost

Der er altså et eller andet over et annerkendende blik fra en "tilfældig fyr" i trænings centeret. Jeg er absolut ikke så stærk som jeg har været, og det kommer jeg nok aldrig til at blive, jeg er heller ikke særlig stærk i betragtning af hvor længe jeg har trænet. Men det har så også været med afstikkere til andre mindre styrkeprægede ting.

Men det kan jeg sagtens abstarhere fra når jeg ud af øjenkrogen - mens jeg fægter med en 50 kg tung vægtstang ser en fyr kaste et blik over på mig - og da jeg så får lagt stangen på plads og rejst mig op fanger vores øjne hinanden og han giver mig et svagt "nik".

Men jeg ved så også at hvis jeg vælger træningscenteret 1 km i den anden retning, så vil fyrene ikke kigge det mindste - bare "forvente" at det der helt sikkert nok kommer til at gå fint:-))

Heldigvis er der ikke børnepasning i det center - så jeg slipper for dårlige undskyldninger for hvorfor jeg akkurat må træne der hvor jeg nu gør:o))

Ingen kommentarer: