lørdag den 8. november 2008

Så er man vist kedelig

Vågnede i morges med en drønende hovedpine - det er så straffen for at indhalere 1½ glas rødvin - eller måske det virkelig blev til 2? - havde en af de der små"portions flasker" med hjem fra flyturen i onsdags - og i betragtning af den gode start på weekenden, mente jeg at det var en god idé at drikke den. Men det skulle jeg så aldrig have gjort. Spørgsmålet er så hvordan jeg overlevede "Noors slot" for et par uger siden. En begivenhed fik mig til at undersøge muligheden for at tørlægge Stockholms området - og spille pool:-), til trods for at jeg virkelig ikke bør drikke mere end ca to glas - det blev vist den aften omformuleret til to flasker...Alligevel havde jeg det bedre i hovedet dagen efter, end i morges - sært, meget sært! - men sådan set ret heldigt i og med jeg befandt mig på seminar med mine kolleger...Til gengæld tales der stadig i afdelingen om mine sære stillinger på og omkring pool bordet - men altså, når man ikke er så høj og har korte arme, så ER det nemmere lige at smække den ene stang op på kanten når man skyder. Sjovt nok er der ingen der nævner hvordan jeg prøvede at forvirre mine mandlige modstandere ved at trække ned i toppen og lige akkurat ikke blotte babberne ;-) og der er slet ingen der taler om hvordan min ene danske kollega forsøgte at forvirre min med spiller ved at trække ned i min top - så han næsten blottede mine babber.... Men der er åbenbart ting man ikke taler om efter sådan en tur:o))

Da jeg endelig fik slæbt mig op og hældt noget morgen mad i os, begav vi os mod byen hvor vi skulle indhandle te - skabet var tomt, det er det så ikke længere - 4 forskellige slags te, samt en pakke honningbomber til en kollega - og så var det jeg havde konstateret at mine boots ikke ligefrem er til pænt brug længere - 4 år med sandfarvet rusikind er ikke ligefrem positivt, ikke hvis det er mig der er ejerinden i hvert tilfælde. Nu var det så sådan, at dem jeg den gang købte for ca 1300,- nu pludselig kostede 500...Sønnen undrede sig godt nok over at jeg købte noget jeg allerede har....men altså, hvordan forklare man det for en "mandsling"?

På vejen hjem var vi som sædvanlig på Baresso over Busck - i dag var det så kun mig der læste bog, sønnen havde medtaget sin Nintendo og det nye Batman spil som jeg vandt til ham for noget tid siden - det ankom meget passende med posten fredag.

SÅ alt i alt - kedelig er vist kodeordet for i dag:-)

Ingen kommentarer: