fredag den 14. november 2008

Man kan ikke flyve når vingerne er stækket

Nå, ja - den såkaldet havde heldigvis ikke ret. SÅ det kunne være gået langt værre i dag. Og rent faktisk så endte jeg med at vide hvem stedfortræder var før mødet - kun 5 min før, og kun fordi jeg mødte ham og han vist troede jeg viste:-) men lidt har også ret. Desværre ved jeg ikke helt om chef og jeg er enige om min ekstra rolle og den måde den skal "fordeles" på - men da resten er uddelegeret til stedfortræder er det nu ham jeg skal diskutere med. Han nåede så lige at forstå min frustration, så da jeg efterfølgende bad ham om et møde i næste uge har han indkalt mig til to timer - så kan vi vist komme rundt om det hele incl frustrationer:-). Han ønskede noget input til mødet, det har jeg lige samlet og skrevet til ham. Og her skræmmer jeg mig så lidt, for hulen hvor virker jeg struktureret - hvis man ikke kender mig som jeg gør, så kan man faktisk lade sig forlede til at tro at jeg virkelig ER struktureret. Kunne hive en hel bunke dokumenter frem som underlag for en lang mail om hvad jeg har bedrevet inden for området de sidste 7-8 måneder. Mon ikke det skulle kunne gøre suset? Satser på at jeg er mere fortrøstningsfuld torsdag efter kl 11. Det håber jeg virkelig, for jeg kan ikke flyve når mine vinger er stækket - og jeg frygter lidt at nogen af vanvare kan komme til at stække Fru K's vinger:(.

At jeg så stadig ikke er "klædt på" til at undervise tirsdag morgen, det er så en helt helt anden historie.

Ingen kommentarer: