torsdag den 20. november 2008

Hvordan gik det så?

Det aner jeg faktisk ikke.

Jeg er virkelig en tilhænger af klare svar og klare udmeldinger - sådan a la "Jamen, så er det din opgave - dit ansvar - din rolle" what ever - bare det er en klar udmelding. Og den fik jeg ikke.

Men måske jeg skal undlade at tolke og frem for alt mistolke - måske skal jeg tro på at spørgsmålet "Det er så xx du vil have ansvaret for, men hvad er xx så egentlig?" betyder det er din! - vær så god!.... personligt synes jeg jo det er lidt oplagt at ejeren af opgave og ansvar er den der ved hvad det drejer sig om, og det var så tydelivis mig den her gang.

Havde en god eller rettere flere gode snakke med 3 part i løbet af de sidste to dage, hvor vi befandt os i det større udland - han mener bestemt at det skal være mig der er kontaktperson, det samarbejde vi har haft tidligere og indtil nu er intet mindre end fantastisk - han var til med så våget at give mig ansvaret for at stemningen er så god - det er jo noget af en fjer i hatten. Om det så er salgs gas eller hvad, men han påstår at min fremtræden og attitude er den der gør at ting fungerer så enkelt og let - og samtidig med en god atmosfære - det ansvar kan jeg da godt tage på mine vigende skuldre, hvis det betyder noget;-)

Ingen kommentarer: