onsdag den 5. november 2008

En god sms

Jeg fik en god sms i dag. Jeg viste den ville komme, og viste den ville være god - men nogen gange er det nu ret godt at blive bekræftet i sine antagelser!

Min mentor - eller terapeut, som han selv kalder det;-) min gode ven, som jeg selv "foretrækker" at kalde ham:-) har gennemgået en stor operation. Og det er (selvfølgelig) gået godt. Det kommer alvorligtalt ikke bag på mig, jeg viste det jo!! - men alligevel havde jeg det ikke rigtig godt i går mens det stod på. Jeg kunne mærke at det var gået som forventet da jeg kom hjem - roen faldt på mig. Viste jo også at han under igen omstændigheder ville kunne svare på min sms allerede i går aftes - men han tog mig nu lidt på rumpetten ved at svare allerede i morges - han er sej er han;-).

Nu er det "bare" frem ad her fra........

Og jeg er glad - lettet - fortrøstningsfuld.

2 kommentarer:

Deb sagde ...

HVORFOR har du ikke fluks sms'et videre til mig og sladret?
Det var dog dagens dejligste nyhed (1. Mentor, 2. Obama - jeg kender mine prioriteringer ;-))

Kæmpe knu sog håb om, at det fortsætter lige så godt i resten af forløbet.

Stort knus

Kristina sagde ...

Obama, hvem?