tirsdag den 21. oktober 2008

Vel overstået

Nu ligger sønnen og putter, efter en god dag. Han blev vækket med skønsang i morges og flåede sine gaver op. Vi spiste morgenmad og kørte over i skolen med kanelsnegle til at dele ud i klassen. Mens sønnen var i skole arbejdede jeg lidt - ganske lidt - og gjorde det sidste klar. Sammen med en venindes store søn hentede vi 6 drenge hjem til skattejagt og stikbold på den private p-plads. Naboerne havde været så venlige at fjerne deres biler så vi kunne slå os løs:-) Ungerne fik guffet en del chokolademuffins med sugar paste pynt og ganske få boller. Bagefter legede de og spillede lidt computer - virkede som de hyggede sig ganske godt. Da kammeraterne var afhentet legede sønnen med sin gave fra far & mor - som sædvanlig spiste vi aftens mad hos de gyldne måger.

Kun en irriterende hovedpine har generet mig i dag - den kan jeg så tage med til Fuckholm i morgen, måske jeg kan have held til at lade den være der oppe - har hele to dage til at få den listet fra mig, så mon ikke det går...

På søndag har sønnen "ikke fødselsdag" det meste af familien dukker op - og måske et par andre også. Så er det heldigvis overstået for i år. Fatter stadig ikke hvordan jeg holdt til at holde 1 års dagen i 5 omgange?!?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

stort forsinket fødselsdagshurra herfra:-) Jeg fatter ikke hvordan det kan være tiden går så stærkt!!Store drenge bliver de.

Kh
Angel

Mille sagde ...

Sønnike var ganske træt da han kom hjem*GG*

Tror han er kureret for sine pædagog- drømme om fremtiden;-)