fredag den 10. oktober 2008

Ømme lår

Kan man vist nok få på flere måder, så vidt jeg husker:-)
I dag er det så fordi jeg, for første gang siden mine knæ blev dømt ude en gang i 2001 har været ude at løbe. Sønnen havde motionsdag på skolen, og jeg ville ikke risikere at han stod dér med følelsen af at være den eneste uden deltagende forældre - så var han nærmest den eneste MED deltagende forældre, men det generede ham definitivt ikke. Nu er det jo ikke sjovt at være tilskuer, så jeg løb med - bandende og svovlende det meste af vejen. Men ved vejs ende måtte jeg nu alligevel se hvor meget der skal til for at løbe en 5 km - og tanke om at sønnen jo bare kan cykle ved siden af dukker op i mit hoved. For det var faktisk ganske skønt at få løbet igen, selvom jeg anser det for verdens næst kedeligste sportsgren, skarpt forfulgt af svømning. Så er det alligevel fedt på en eller anden meget meget sær måde. Vi løb ikke så langt, men når det nu er så længe siden - så var de 1.2 km en ganske god start, i et stræk.

Ingen kommentarer: