fredag den 24. oktober 2008

Min taske er en drenge lomme

Jeg har lige ledt efter min øresnegl til mobilen.

I tasken fandt jeg:


  • en vissen rosenknop, sikkert fra min datters grav

  • 4 bolsjer, jeg fik i loungen på Arlanda for 1 måned siden

  • en stimmel avis papir som må være revet af et udklip jeg har haft i tasken

  • 7 vådservietter fra Stockholms flyet

  • 3 ubrugte men nussede kleenex

  • "sokken" til min private mobiltelefon

  • 3 boarding pass

  • en metalæske med pebermynte tabletter

  • mine "brilliant" besatte læsebriller (som jeg glemte at få med på seminar, så jeg måtte købe nye i Kastrup onsdag morgen)

  • en masse nullermænd

Men ingen øresnegl.



I min jakkelomme fandt jeg i går morges en lille mandelsmåkage i plastikpakning, en håndsten, en masse grus?? og en café chokolade.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hahaha lyder nogenlunde som inholdet i min taske! Selvom jeg prøver at holde orden!
Knus Angel