onsdag den 1. oktober 2008

Der skal så uendelig lidt til

Har lidt bryderier for tiden, ting der ikke går som jeg ville ønske - ting jeg ikke kan rette til, selvom det er mit højeste ønske. Det tager lidt på humøret - som gud være lovet er langt bedre end det har været før - ellers aner jeg virkelig ikke:(

En lille samtale på MSN, en ganske lille bitte, meget stille flirt, og så er humøret igen i top for en stund, der skal så uendelig lidt til. Bare et enkelt "Du kan ikke se hvor meget jeg SMILER" - så smiler jeg også.

Og så fik jeg lige dagens nr to dosis ros fra en ikke helt ventet kant - überbossen holdt en lille tale ved områdets 1 års dag - hvor han lige i opremsning af "ting han er stolt af" nævnte at min undervisning er blevet rost meget. Så havde jeg lidt svært ved at beherske mimikken - de fleste viste at det var MIG, og dem der ikke gør, det er egentlig lige meget. det vigtigste er at JEG VED. Og det gør jeg:-))

Ingen kommentarer: