tirsdag den 16. september 2008

Tegner ikke så lysende

Den sidste 1½ time har jeg skiftet sengetøj to gange OG sønnen er nået ud på toilettet for at kaste op 2-3-4 gange, har tabt regningen. Har en vaskemaskine i gang og to der venter. I morgen skal klassen på strandtur og om eftermiddagen er der skole-hjemsamtale, det er vist ikke meningen at børnene skal med. Jeg havde nu alligevel planlagt en hjemme arbejdsdag - så lige der er det intet problem, men jeg havde også bestilt en holdtræning som så må aflyses - nu var jeg jo lige inde i en god stime. Og så den der samtale - men enten må jeg jo droppe den, eller også må han med - evt sidde i aulaen i de 20 min det tager.

På positiv siden så er det godt det er i denne uge og ikke i næste hvor jeg skal til Stockholm i to dage.

3 kommentarer:

Mille sagde ...

Ej, er M syg??

MetteH sagde ...

Yark... HADER opkast...
Rigtig god bedring!

Mrsbaloui sagde ...

God bedring med dit lille pus!