torsdag den 11. september 2008

Sæsonens første svømmetime

Egentlig var det i sidste uge, men jeg kom så sent hjem fra vores kursus afholdelse at jeg simpelthen ikke orkede - i dag orkede jeg så heller ikke. Men vi tog af sted alligevel - og den onde mor tvang den stakkelse dreng til at cykle selv hele vejen - 3.4 km - det tog så kun godt 30 min. Man kan i hvert tilfælde ikke beskylde ham for at køre for stærkt:-)
Svømningen var så aflyst, heldig har man jo altid lov at være - nogen havde glemt at de skal gå på toilettet og ikke forrette deres nødtørft i vandet, virkelig lækkert. Legde lidt babybassinnet sammen me alle andre der var forvist fra det store bassin - og tilsidst svømmede vi en omgang i "rundbanen" - 25 m er det vel, sønnen blev godt nok påtvunget et korkbælte af en livredder - men de har ikke den bedste opdrift, så han måtte arbejde for sagen alligevel. Og 25 m uden hjælp havde han næppe klaret - så helt skidt var det jo ikke. Hjemturen var også lang - men vi kom da hjem til sidst.
Nu er det heldigvis snart weekend, synes det har været en hård uge - mange "mentale" udfordringer. En bekymret chef. En kollega der helt sikkert trænger til lidt "pels på skaftet" for at fungere normalt (og IKKE hos mig!) . Men også noget fis og ballade og de sædvanlige fjollerier. Næste uge står den på afspadsering, hjemmearbejde og maling af de sidste vægge i stuen.

4 kommentarer:

Kontorchefen sagde ...

Åh svømmehal Kristina.. Jeg elsker svømmehal, fysisk træt, sauna, damp, svømme igen. Mental ren også.. Jeg har besluttet når vinteren sætter ind og kajak holder pause, køber jeg et halvtårs kort til svømmehallen, og den skal besøges TIT. Din dreng blev vel sulten... M..... ikke ? Opkaldt efter en god guitar, eller husker jeg forkert.. God weekend kære. Vis mig dine perler :-) Tak for en god blog uge sammen..

Kristina sagde ...

Jo du husker rigtigt, en guitar er han opkaldt efter:-) hvis du viser et billede af din fender, så skal jeg se om jeg kan fabrikere et billede af mine perler til dig:o) - og jo, han var sulten - rigtig meget og træt. Men nu er det heldigvis weekend og vi kan sove lidt længere og frem for alt slappe af!

Kontorchefen sagde ...

Så skal du skrive en mailadresse til mig baby... Åh

Kristina sagde ...

Ahh hva, din fender kan du vel godt vise billede af på bloggen:) - Jeg kan pakke vores M.... ud og tage et billede af den - så får du både det OG perler, når jeg en gang er kommet i tanke om hvor de ligger - men det er en kort kæde, ikke sådan en lang en der hænger ned mellem... -så den er vist ikke helt sexet nok:-)