onsdag den 24. september 2008

Så har jeg smagt det med

Nyt hotel - dvs det gode gamle Sheraton var fuldt booket - noget med en tandlæge kongress...

Så endte på et sært og underligt Clarion i den anden ende af byen. Fint fint Fitness område - på 8 etage med udsigt over byen - til den nette sum af 95:- UD over den horible værelsespris.... Nå men der står man så i fuldt træningsornat, og så er det jo bare at betale!! - der indgik så egentlig svømmepøl og sauna, men når man nu ikke ved det hjemmefra og ikke synes man yderligere vil betale for leje af badetøj - så er det jo ikke meget bevendt, vel? Men fitnessen og udsigten skal vi ikke klage over. Nå ja, der var også gratis frugt så!!

Derefter middag i en underlig restaurent med meget høj musik - grillet søføde, absolut ikke ringe, heller ikke den apetizer med røgede nødder?? og græskar suppe med små lækre brødhapsere. Egentlig skulle jeg ikke have dessert, bare en stor latte - men når der så står "Get ost glass" med blåbær på menueen, så har man ikke noget valg, vel? Smagte fint, men dog lidt skuffende - synes jeg skulle lede ret længe efter smagen af ged!!

I øvrigt har vi gjort det igen-igen-igen - begynder egentlig at være lidt trivielt, men evalueringerne er bare SÅ gode - må hellere holde lav profil på jobbet i DK - Jante har ikke levet forgæves:-( (og jeg kender én der sikkert skal få spredt det gode budskab for mig....)

Ingen kommentarer: