mandag den 1. september 2008

SÅ forvirret kan man være

Jeg sidder og nyder et glas te - tror jeg - det har været en anstrengede dag på flere måder, eller i virkeligheden nok bare på en. Der har bare været flere vinkler på samme sag. Tankerne tumler rundt i mit hoved. Jeg kæmper for at holde fokus, men det er svært. Jeg har været nødt til at slippe kontrollen. Må stole på, at en anden ordner det for mig. Jeg har tilliden - men det er alligevel svært at give helt slip. Tænk nu, hvis han har misset min mission - tænk nu hvis han lader sig manipulere - tænk nu hvis. Jeg ved godt at ingen af de ting vil ske - jeg ved, at han om nogen er manden for at klare dette for mig. Jeg skal bare give slip og lade ham - og vente. Og hey her kommer så problemet med min manglende tålmodighed ind:-)
Men tilbage til teen - glasset er tomt og jeg går ned i køkkenet for at fylde det op, blot for at opdage at jeg har drukket rent kogt vand - og jeg har ikke en gang opdaget det.

1 kommentar:

Kontorchefen sagde ...

Mission, kodesprog, hvad har du gang i ? Krydser i hverfald lige fingre for dig.